Prawo, podatki i urzędy.

Krew, pot i słone łzy.

Liczba pytań: 46512

Liczba odpowiedzi: 236608

(93 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość [13.07.10, 12:51]

Samotna matka a alimenty?

Chciałam się zapytać, czy jeżeli nie mam zasądzonych sądownie alimentów a ojciec dziecka chce mi je wypłacać, pozasądowo to czy przysługują mi jakiekolwiek dodatki. Czy mogę się o nie w ogóle ubiegać? Muszę się jakoś zabezpieczyć na wypadek gdyby przestał płacić. Czy to jest w ogóle dobre rozwiązanie?

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(25 - 9)
74%
[14.07.10, 12:29]
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
gość gość
cytuj link zgłoś

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:33]
napisz do mnie na mariolam1974@o2.pl niedawno byłam pytać o takie sprawy wszystko Ci napisze co i jak
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:35]
zawsze to jest wina kobiet bo same godzą się iść do łóżka; a teraz coś dla facetów: jak was baba wrobi w alimenty to wy możecie na starość ciągnąć alimenty o swojego dzieciaka, fajna alternatywa na pogrążenie dzieciaka i ex
zenek zenek
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:40]
gość
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
---baba to swinia do kwadratu!!! Brawo autorze tego postu u gory.Jak sie nie uda zlapac na dziecko-to chociaz alimenty a moze by tak w ogole temacik o SAMOTNYM OJCU I ALIMENTACH?CO?Lesby?Moze choc raz odlozycie na bok swoja solidarnosc jajnikow i sprobujecie chociaz byc ciut blizej poziomu.Bo o sprawiedliwosci w ogole u was nie moze byc mowy.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:41]
gość
To jeśli nie chcesz mieć nic wspólnego z ojcem Twojego dziecka to po co chciałaś żeby je u-ojcawiał ...
przecież dziewczyna nie pisze nic o tym że nie chce mieć nic wspólnego z ojcem dziecka tylko jak się zabezpieczyć gdyby mu przeszła miłość ojcowska ja mam inną sytuację ale dowiadywałam się tu i tam napisz do mnie na mariolka29@autograf.pl napiszę Ci co i jak
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:42]
Wiece co, KOBIETY - mowa o WAS - po jaką CHOLERĘ CHCECIE MIEĆ DZIECI ? NIE MUSICIE RODZIĆ - PROBLEM Z GŁOWY, bo to WY macie ten INSTYNKT MACIERZYŃSKI i WY chcecie RODZIĆ DZIECI ! są ŚRODKI ANTYKONCEPCYJNE i SPRAWA ZAŁATWIONA ! nikt nie płaci wtedy nikomu ŻADNYCH ALIMENTÓW ! i TEMAT ZAMKNIĘTY !
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:45]
zenek
zawsze to jest wina kobiet bo same godzą się iść do łóżka; a teraz coś dla facetów: jak was baba wrobi w alimenty to wy możecie na starość ciągnąć alimenty o swojego dzieciaka, fajna alternatywa na pogrążenie dzieciaka i ex
---taaa.Tylko powiedz mi koles co jest winny ..ten dzieciak?Badz co badz TWOJ.Mimo ze wrobiony.lepiej zmien myslenie.Walczmy lepiej o udowodnienie wrabiania nas w dziecko.Np.takie klamstwo-dzis mozemy sie kochac bez gumki.Mimo ze wie doskonale ze bedzie dziecko.Z takimi klamstwami powinnismy czesto i gesto chodzic do sadow.Wtedy im sie odechce jak beda placic...NAM.ODSZKODOWANIA !!!A w przypadku dotarcia sprawiedliwosci do sadow,rozpieprzenia tych sadow solidarnosciowo/jajnikowych-moze i dzieci zaczna nam przyznawac.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:49]
gość
gość
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
---baba to swinia do kwadratu!!! Brawo autorze tego postu u gory.Jak sie nie uda zlapac na dziecko-to chociaz alimenty a moze by tak w ogole temacik o SAMOTNYM OJCU I ALIMENTACH?CO?Lesby?Moze choc raz odlozycie na bok swoja solidarnosc jajnikow i sprobujecie chociaz byc ciut blizej poziomu.Bo o sprawiedliwosci w ogole u was nie moze byc mowy.
ech ciekawa jestem co ty byś robił gdybyś był kobietą,mieszkał z narzeczonym,planował ślub,zaszedł w ciąże i facet cię zostawił,bo dziecko mu przeszkadzało. określił to tak:mnie ten problem nie jest potrzebny i masz go usunąć nie zgodziłam się,nie leciałam na jego majątek i kasę(nie ma nic)nawet alimentów nie ma z czego ściągnąć bo nie pracuje legalnie dowiedziałam się od niego na pożegnanie że dziecka nie uzna i to już mój problem co z tym zrobię. do tego wyszło że mnie zdradzał i ma jeszcze jedno dziecko którym się nie interesuje faceci łatwo oceniać jak się nie ma o niczym pojęcia ja od niego nic nie chce,nie zasłużył na to by moje dziecko mówiło o nim tato,moje dziecko nie ma ojca
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 0)
100%
[15.07.10, 20:54]
Są ludzie i ludziska ! I to niezależnie od płci, czasem jest winny facet,a czasem babka za sytuacje niedogadania się ! Czasem facet zrobi niewinnej dziewczynie dziecko i się odcina od tematu, a czasem kobita podstawi się, żeby zajść w ciążę i "złapać" faceta na męża, a jak nie wypali to zasądza alimenty, ale tego nie da się udowodnić, ale najczęściej bierze się w obronę kobietę, a gdzie równouprawnienie ???
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:55]
gość
Wiece co, KOBIETY - mowa o WAS - po jaką CHOLERĘ CHCECIE MIEĆ DZIECI ? NIE MUSICIE RODZIĆ - PROBLEM Z GŁOWY, bo to WY macie ten INSTYNKT MACIERZYŃSKI i WY chcecie RODZIĆ DZIECI ! są ŚRODKI ANTYKONCEPCYJNE i SPRAWA ZAŁATWIONA ! nikt nie płaci wtedy nikomu ŻADNYCH ALIMENTÓW ! i TEMAT ZAMKNIĘTY !
--kolego-taka propaganda.Tego typu propaganda jak twoja powinna byc scigana sadownie.Primum nie masz racji piszac o tym ze tylko kobiety maja instynkt rodzicielski bo mezczyzni tez go maja.Secundum-taka propaganda prowadzi do wyludnienia Europy!!!Ty piszesz tu o calkiem innym problemie.Byc moze nieswiadomie powtarzasz lesbo/feministyczne brednie.To wlasnie przez nie mamy do czynienia z najazdem czarnych,zoltych i polczarnych na UE!!!Wiesz dlaczego?Bo europejki doszly do wniosku ze nie beda rodzic!!Zamiast tego-one beda robic kariery!!Taki pomysl nasunely im lesby feministki.Dlatego kazdy nawet najmniejszy przejaw feminizmu powinien byc scigany z urzedu jako po pierwsze forma rasizmu.Po drugie-ideologia majaca na celu i prowadzaca do wyniszczenia populacji europejskiej!!!
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 20:58]
gość
gość
gość
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
---baba to swinia do kwadratu!!! Brawo autorze tego postu u gory.Jak sie nie uda zlapac na dziecko-to chociaz alimenty a moze by tak w ogole temacik o SAMOTNYM OJCU I ALIMENTACH?CO?Lesby?Moze choc raz odlozycie na bok swoja solidarnosc jajnikow i sprobujecie chociaz byc ciut blizej poziomu.Bo o sprawiedliwosci w ogole u was nie moze byc mowy.
ech ciekawa jestem co ty byś robił gdybyś był kobietą,mieszkał z narzeczonym,planował ślub,zaszedł w ciąże i facet cię zostawił,bo dziecko mu przeszkadzało. określił to tak:mnie ten problem nie jest potrzebny i masz go usunąć nie zgodziłam się,nie leciałam na jego majątek i kasę(nie ma nic)nawet alimentów nie ma z czego ściągnąć bo nie pracuje legalnie dowiedziałam się od niego na pożegnanie że dziecka nie uzna i to już mój problem co z tym zrobię. do tego wyszło że mnie zdradzał i ma jeszcze jedno dziecko którym się nie interesuje faceci łatwo oceniać jak się nie ma o niczym pojęcia ja od niego nic nie chce,nie zasłużył na to by moje dziecko mówiło o nim tato,moje dziecko nie ma ojca
---sluchaj-ale ty nie przykladaj jednej miary do wszystkich.Ponadto twoj przypadek nie swiadczy o wszystkich.Jest JEDNOSTKOWY i nie mozna na nim budowac jakichs teorii.Jest naprawde WIELE niesprawiedliwosci,dyskryminacji mezczyzn.Nie kobiet.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:05]
gość
gość
Moim zdaniem, jeżeli kobiecie chodzi wyłącznie o sex, to niech kupi w sklepie z gadżetami odpowiedni "sprzęt" a nie podaje ojca jej dziecka do sądu o alimenty.!!! Inną kwestią jest gwałt.!!!, wchodzenie do łóżka jest przecież na własną odpowiedzialność!!!, konsekwencje ponośmy sami, nie obarczajmy winą innych, bądźmy konsekwentni własnych poczynań i za nie płaćmy konsekwencjami. Kiedyś Korwin Mikke o tym mówił i ja go popieram.
co za tragiczna wypowiedz... czyli co jak facet IDZIE z laska do łóżka i z tego wychodzi dzieciak to on już nie jest temu winny tylko laska tak?? weź strzel se w łeb...
---nie.To jest problem postawiony na glowie jak wiekszosc pomyslow K.Mikkego.Ja jestem jednak za tym zeby mezczyzni chodzili skarzyc kobiety ktore im powiedzialy ze dzis ma dzien nieplodny a swiadomie wie ze jest inaczej i w ten sposob chwyta faceta na dziecko.To jest dopiero swinstwoo.Ktoras tam wyzej chcialbym zapuytac-czy to nie jest dopiero SWINIA?namawiajmy organizacje meskie np.Stowarzyszenie Ojcow do tego zeby namawiali mezczyzn do takiego postepowania czyli do zaskarzania przed sadami kobiet oszustek.To jest przeciez jawne oszustwo ktore mozna udowodnic a konsekwencje jego sa takie ze waza na calym zyciu mezczyzny.jest to zatem wyjatkowo wielka szkoda wyrzadzona mezczyznie.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:06]
gość
gość
gość
gość
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
---baba to swinia do kwadratu!!! Brawo autorze tego postu u gory.Jak sie nie uda zlapac na dziecko-to chociaz alimenty a moze by tak w ogole temacik o SAMOTNYM OJCU I ALIMENTACH?CO?Lesby?Moze choc raz odlozycie na bok swoja solidarnosc jajnikow i sprobujecie chociaz byc ciut blizej poziomu.Bo o sprawiedliwosci w ogole u was nie moze byc mowy.
ech ciekawa jestem co ty byś robił gdybyś był kobietą,mieszkał z narzeczonym,planował ślub,zaszedł w ciąże i facet cię zostawił,bo dziecko mu przeszkadzało. określił to tak:mnie ten problem nie jest potrzebny i masz go usunąć nie zgodziłam się,nie leciałam na jego majątek i kasę(nie ma nic)nawet alimentów nie ma z czego ściągnąć bo nie pracuje legalnie dowiedziałam się od niego na pożegnanie że dziecka nie uzna i to już mój problem co z tym zrobię. do tego wyszło że mnie zdradzał i ma jeszcze jedno dziecko którym się nie interesuje faceci łatwo oceniać jak się nie ma o niczym pojęcia ja od niego nic nie chce,nie zasłużył na to by moje dziecko mówiło o nim tato,moje dziecko nie ma ojca
---sluchaj-ale ty nie przykladaj jednej miary do wszystkich.Ponadto twoj przypadek nie swiadczy o wszystkich.Jest JEDNOSTKOWY i nie mozna na nim budowac jakichs teorii.Jest naprawde WIELE niesprawiedliwosci,dyskryminacji mezczyzn.Nie kobiet.
wiem że jest mam kolegę który swoje dzieci odkupił od byłej żony za pieniądze kobieta zgodziła się podpisać papiery że zrzeka się praw sam wychowuje swoich chłopców i bardzo dobrze sobie radzi choć ma ciężko jako samotny ojciec rozumiem obie strony więc po co jedni bluzgają na drugich każdy ma jakieś problemy i ciężką sytuację
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:09]
gość
Wiece co, KOBIETY - mowa o WAS - po jaką CHOLERĘ CHCECIE MIEĆ DZIECI ? NIE MUSICIE RODZIĆ - PROBLEM Z GŁOWY, bo to WY macie ten INSTYNKT MACIERZYŃSKI i WY chcecie RODZIĆ DZIECI ! są ŚRODKI ANTYKONCEPCYJNE i SPRAWA ZAŁATWIONA ! nikt nie płaci wtedy nikomu ŻADNYCH ALIMENTÓW ! i TEMAT ZAMKNIĘTY !
Szkoda że twoja matka tak nie myślała
Jaga Jaga
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 1)
0%
[15.07.10, 21:10]
W kodeksie karnym obok przestepstw seksualnych typu gwalt powinien byc inny paragraf mowiacy o oszustwie dni plodnych.Kazda kobieta powinna wiedziec ze oszukanie mezczyzny co do jej plodnych dni jest przestepstwem i ze podlega surowej karze.Tego sie domagamy my-mezczyzni.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:11]
zenek
zawsze to jest wina kobiet bo same godzą się iść do łóżka; a teraz coś dla facetów: jak was baba wrobi w alimenty to wy możecie na starość ciągnąć alimenty o swojego dzieciaka, fajna alternatywa na pogrążenie dzieciaka i ex
Chyba,że masz odebrane prawa rodzicielskie, wtedy ty dziecku musisz płacić alimenty a dziecko tobie nie
Jaga Jaga
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:15]
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
faceci to swinie. zrobic dziecko to wiedza jak a pozniej zeby je utrzymac to juz nie wiedza jak. a wy dziewczyny sie nie szanujecie skoro z takimi sie puszczacie, bo to odrazu widac jaki z takiego kolesia jest facet.zeby bylo jasne sam jestem facetem
A kobiety , to niby nie wiedzą skąd biorą się dzieci. Próbują złapać facaeta na dziecko, a jeśli nie wyjdzie, to przynajmniej alimenty.
I tu się mylisz! Ja mimo, że byłam w związku długo, mieszkaliśmy razem, nie przypuszczałam, że to straszna świnia i egoista. Mimo, że jestem w ciąży, a on nie interesuje się dzieckiem, NIE MAM zamiaru brać ani alimentów ani innej formy pomocy od tego egoisty! Nie chce by taki człowiek figurował jako ojciec mojego dziecka! Tym bardziej, że wiem, iż jest kłamcą i potrafi ranić. Nie pozwolę,by skrzywdził w przyszłości moje dziecko. Więc Twoja teoria się nie sprawdza. heh
---baba to swinia do kwadratu!!! Brawo autorze tego postu u gory.Jak sie nie uda zlapac na dziecko-to chociaz alimenty a moze by tak w ogole temacik o SAMOTNYM OJCU I ALIMENTACH?CO?Lesby?Moze choc raz odlozycie na bok swoja solidarnosc jajnikow i sprobujecie chociaz byc ciut blizej poziomu.Bo o sprawiedliwosci w ogole u was nie moze byc mowy.
ech ciekawa jestem co ty byś robił gdybyś był kobietą,mieszkał z narzeczonym,planował ślub,zaszedł w ciąże i facet cię zostawił,bo dziecko mu przeszkadzało. określił to tak:mnie ten problem nie jest potrzebny i masz go usunąć nie zgodziłam się,nie leciałam na jego majątek i kasę(nie ma nic)nawet alimentów nie ma z czego ściągnąć bo nie pracuje legalnie dowiedziałam się od niego na pożegnanie że dziecka nie uzna i to już mój problem co z tym zrobię. do tego wyszło że mnie zdradzał i ma jeszcze jedno dziecko którym się nie interesuje faceci łatwo oceniać jak się nie ma o niczym pojęcia ja od niego nic nie chce,nie zasłużył na to by moje dziecko mówiło o nim tato,moje dziecko nie ma ojca
---sluchaj-ale ty nie przykladaj jednej miary do wszystkich.Ponadto twoj przypadek nie swiadczy o wszystkich.Jest JEDNOSTKOWY i nie mozna na nim budowac jakichs teorii.Jest naprawde WIELE niesprawiedliwosci,dyskryminacji mezczyzn.Nie kobiet.
wiem że jest mam kolegę który swoje dzieci odkupił od byłej żony za pieniądze kobieta zgodziła się podpisać papiery że zrzeka się praw sam wychowuje swoich chłopców i bardzo dobrze sobie radzi choć ma ciężko jako samotny ojciec rozumiem obie strony więc po co jedni bluzgają na drugich każdy ma jakieś problemy i ciężką sytuację
--po to ze mezczyzni czuja sie zaszczuci i poniewierani.Czujemy wielka niesprawiedliwosc o ktorej nikt nie chce sluchac jak bysmy w ogole nie byli czescia spoleczenstwa i nie mieli miec prawa do swoich praw,ktorych poki co nie mamy.Z drugiej strony facetkom ciagle malo.Wiesz ilu ja znam ojcow samotnie wychowujacych dzieci?A wiesz ile ich byle zony placa na swoje dzieci?ZERO.Takimi sytuacjami NIKT sie nie przejmuje.Po to.W wlasciwie dlatego taki ostry jezyk.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 21:40]
Rozumiem Cię doskonale i Twój ostry język.Tylko czy nie uważasz że komentarze tutaj za bardzo odbiegają od tematu?Dziewczyna zadała konkretne pytanie.Najwięcej odpowiedzi to obelgi i obrzucanie się błotem. Moim zdaniem nie robi źle.Mimo wszystko chce zabezpieczyć dziecko na przyszłość.Ja niestety nie mam takiej możliwości.Cóż mimo wszystko jestem wdzięczna mojemu byłemu za po pierwsze moją córeczkę którą już bardzo kocham a po drugie za to że pokazał przed ślubem swoją prawdziwą twarz. Moim zdaniem ojciec jej dziecka też powinien pomyśleć jak sie zabezpieczyć na wszelki wypadek.Pieniądze powinien wysyłać pocztą,na przekazie w rubryce tytułem powinien napisać że to dla dziecka.W ten sposób będzie miał dowód że zabezpieczał dziecko finansowo na tyle ile mógł.
mariola mariola
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 22:10]
gość
gość
dobrze wiecie co robicie a potem głupa rżniecie i udajecie niewinne i pokrzywdzone
A lista niepowodzeń twojej matki nas nie interesuje!!!
ty sie nie czepiaj jego matki. Gosciu dobrze mowi, popieram go a ty morda wkupel bos cep
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 22:38]
same suki na forum, Dlatego POlecam rosjanki.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[15.07.10, 22:40]
jesli nie masz zasądzonych alimentów to jeśli chcesz złożyć wniosek o zasiłek rodzinne to trzeba przedstawić dochody obojga rodziców. chyba ze ojciec dziecka jest nie wpisany do aktu urodzenia to wtedy liczą się tylko twoje dochody i wtedy otrzymujesz dodatek dla samotnie wychowującej matki w kwocie 170 zl. alimentow zawsze mozesz dostac wiecej jeśli są zasądzone alimenty to do dochodów dolicza się kwotę zasadzonych alimentów.
gość gość
cytuj link zgłoś
Dodaj odpowiedź
 > Zaloguj się
Dodaj słowa kluczowe i zdjęcia
Odpowiedzi udzielają internauci, nie są one wypowiedziami ekspertów serwisu PrawoSOS.pl.