Prawo, podatki i urzędy.

Krew, pot i słone łzy.

Liczba pytań: 46533

Liczba odpowiedzi: 236608

(3 odpowiedzi)
Andrzej_wawa05 Pytanie zadaje: Andrzej_wawa05 [05.12.08, 09:03]

Reklamacja sprzetu AGD

Zakupilem czajnik bezprzewodowy Philipsa. Po 2 zagotowaniu wody przestal dzialac. Oddalem do serwisu. Naprawa reklamacyjna trawla 2 tyg. Po odbiorze czajnik dzialal 2 dni. Ta sama usterka - serwis. Po 3 tyg. (!!???) odbieram czajnik. Po 2-3 dniach stwierdzam inna usterke. Oddaje czajnik do serwisu z zadaniem wymiany na nowy - sprawny!!
Mija 2 tydz. i nie moge uzyskac odpowiedzi. Jakie mam prawa w takiej sytuacji?

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(4 - 0)
100%
[20.06.09, 09:42]
To nieprawda.Prawo konsymenta mówi o tym,że w sprawach reklamacji istnija 3 zagadnienia,tzn,najpierw sprzet jest naprawiany (do dwoch razy),jesli naprawa nic nie daje towar powinien byc wymieniony,jesli okazuje sie ze nie ma juz takiego tawaru firma musi zwrocic pieniadze za zakupiony uszkodzony..Niestety jak wszyscy zapewne wiedza to jest tylko prawo na papierze bo nikt tutaj nie potrafi respektowac praw danych nam konsumentom,kazda reklamacja to uzeranie sie z producentem i walka o swoje,ale czasem warto utrzec nosa ..
gość gość
cytuj link zgłoś

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
↑ ↓
(5 - 0)
100%
[10.02.09, 02:50]
To gwarant (Philips) określa w dokumencie gwarancyjnym jakie masz prawa. Część producentów pozwala za zwrot towaru po określonej liczbie napraw gwarancyjnych. Musisz przeczytać w karcie gwarancyjnej, czy Philips zapewnia taką możliwość i po ilu naprawach.
paweuek   paweuek
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(4 - 0)
100%
[20.06.09, 09:42]
To nieprawda.Prawo konsymenta mówi o tym,że w sprawach reklamacji istnija 3 zagadnienia,tzn,najpierw sprzet jest naprawiany (do dwoch razy),jesli naprawa nic nie daje towar powinien byc wymieniony,jesli okazuje sie ze nie ma juz takiego tawaru firma musi zwrocic pieniadze za zakupiony uszkodzony..Niestety jak wszyscy zapewne wiedza to jest tylko prawo na papierze bo nikt tutaj nie potrafi respektowac praw danych nam konsumentom,kazda reklamacja to uzeranie sie z producentem i walka o swoje,ale czasem warto utrzec nosa ..
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(4 - 0)
100%
[26.08.11, 12:24]
czy oddając sprzęt do reklamacji musi być w oryginalnym opakowaniu ?
gość gość
cytuj link zgłoś
Dodaj odpowiedź
 > Zaloguj się
Dodaj słowa kluczowe i zdjęcia
Odpowiedzi udzielają internauci, nie są one wypowiedziami ekspertów serwisu PrawoSOS.pl.