Prawo, podatki i urzędy.

Krew, pot i słone łzy.

Liczba pytań: 46533

Liczba odpowiedzi: 236608

(59 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość [12.01.09, 22:00]

Jak uwolnić sie od niesłusznych roszczeń Polsatu Cyfrowego?

Na swoje nieszczęście podpisałam pod koniec lutego umowę z Polsatem Cyfrowym i od początku był problrm z odbiorem. Często znikał sygnał, a w czasie programu nawet na niekodowanej TV Poloni pojawiał sie na trwałe pasek komunikatu o zablokowaniu dekodera. Dodzwonic się do Polsatu graniczy z cudem i sporo kosztuje z komórki (20 - 30 minut czekania) i - trzeba zostawić dekoder włączony na kanale 54 na kilka godzin. To skutkowalo ... na 2 - 3 dni. I cała walka od nowa. Na maile nikt nie reagował. Na częste interwencje telefoniczne nie miałam ani czasu, ani pieniędzy. Po kilku takich kosztownych i w sumie nieskutecznych interwencjach wysłałam e-mail i list polecony z wypowiedzeniem umowy. Niestety, po okresie dłuższym niż 10 dni, bo 10 dni to za mało, żeby w przypadku Polsatu nawet skomunikować się i zrozumieć, że ten Usługodawca nie jest w stanie ani świadczyć poprawnie usługi, ani – tym bardziej – komunikować się z Abonentami i obsługiwać usługę na zadowalającym poziomie.
Na moje żądanie wyłączono mi usługę 5 maja (za kwiecień miałam zapłacony abonament) i – cisza. Uznałam to (chyba słusznie?) za przyjęcie wypowiedzenia.Żadnej odpowiedzi na list polecony w ciagu regulaminowych 30 dni ani kolejnych! Dopiero 11 sierpnia dostałam list, w którym znalazłam zdanie częściowo uznające moje raklamacje i stwierdzenie, ze „darowano mi” opłaty abonamentowe do 21 lipca (dlaczego akurat tak?) i po tej dacie mam płacić – za jaką usługę? Ponieważ – co mam na datowanym zdjęciu – na czarnym ekranie tylko komunikat o zablokowaniu dekodera, nie widziałam powodu wznowienia umowy nie dotrzymanej przez drugą stronę. Polsat bowiem ani nie odpowiedział w terminie na list polecony, ani nie udowodnił, ze poprawił jakość usługi, ani w ogóle się ze mną nie komunikował, aby po 21 lipca ustalić warunki wznowienia. Dekoder musiałam zakupić na własność w dniu podpisywania umowy, więc uważam, ze blokowanie niekodowanych kanałów to kradzież, bo skoro dekoder jest mój, nie musze płacić za odbiór kanałów FTA.
Od tego czasu odwoływałam się już wszędzie: do Rzecznika Konsumentów, PIH, NIK, UKE – wszyscy występują do Polsatu o przystąpienie do mediacji, a ten jak z automatu odpowiada, ze miałam prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni, a teraz „musze płacić”. Od paxdziernika dostałam już dwukrotnie z Działu Windykacji wezwanie do zapłaty naliczanego abonamentu. Wszystkie instytucje odwoławcze wydają się bezradne, bo nawet na sądowe rozstrzygnięcie Polsat musi wyrazić zgodę!
W JAKIM KRAJU MY ŻYJEMY?! Polsat nie dotrzymuje własnego regulaminu, łamie własną umowę, od 8 już miesięcy w ogóle nie wysyła sygnału na MÓJ WŁASNY dekoder i – jest bezkarny!!! Jakie ma prawo do OPŁAT ZA NIC? Czy w Polsce wystarczy, że ktokolwiek bez żadnego zaplecza czy wiedzy założy firmę usługową, naciągnie na umowę, wyłudzi dane osobowe i moze bezkarnie zastraszać, żądać opłat za nic, rzucać cień na uczciwą osobę, naruszając jej dobra osobiste – i nikt nie potrafi przywrócić porządku, sprawiedliwości, ochronić praw konsumenta nabitego w butelkę. Usługodawca nie świadczący usługi od ponad 8 miesięcy moze bezkarnie domagac się opłaty, chociaż sam od początku nie dotrzymuje podpisanej przez siebie umowy i własnego regulaminu? Kto jest kompetentny, aby zakończyć te bezkarne praktyki Polsatu? Kto mnie uwolni od przesladowań i tej złamanej przez Polsat Umowy?! Skutek tych praktyk jest dużo powazniejszy, niz tylko moje i mojej rodziny rozczarowanie czy niepotrzebne koszty. Nam w ogóle odechciało się telewizji. Można bez niej żyć! Polsat zrobił fatalną antyreklamę wszystkim usługodawcom, którzy proponują umowy na długie okresy, bo my już takich nie podpiszemy. Na szczęście przekonaliśmy się, ze inni usługodawcy przestrzegają prawa, zasad etycznych w skali społecznej i handlowej i mają klasę. Mamy wybór, a Polsat zachwuje sie jak monopolistaa, który jest jedyny na rynku i moze robic, co chce. Nasze prawo – przynajmniej w zakresie obrony konsumenta – jest bezbronne wobec takich monopolistycznych praktyk. Takie odniosłam wrażenie w trakcie mojej walki z tą machiną. Wygląda na to, że – skoro dalismy się złapać – powinniśmy „płakac i płacić”, a za co, to nikogo nie obchodzi. Przestrzegam wszystkich przed potworem, jakim jest Polsat Cyfrowy. Ani usługa, ani obsługa nie maja nic wspólnego z profesjonalizmem. Jakość nie jest kategorią, którą mozna tu zastosować, bo jej tu brak. To moja recenzja tej „PLATFORMY” (może jako platforma do przewozu towarów nadałaby się bardziej!).

Alicja Jelonek – Szczecin-Mierzyn

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(9 - 5)
64%
[07.04.09, 01:30]
witam, nie bede sie dlugo rozpisywal na temat moich przejsc z polsatem, napisze tylko ze od 4 miesiecy nie moge korzystac z telewizji poniewaz nie potrafia przyslac mi nowego dekodera (stary sie zepsul wiec zaproponowano mi nowy za 169zl - oplata uiszczona zaraz po telefonie na podane konto), ale do sedna, oto moj apel do was: - zglaszajcie takie sprawy do Rzecznika Praw Konsumentów (kazde wieksze miasto takowego posiada), ja sprawe zglosilem i Rzecznik zajal sie ta sprawa wysylajac do polsatu stosowne pismo, ale teraz najwazniejsze - Rzecznik Konsumenta ma moc prawna nakladania kary grzywny w wys od 2000zl w wzyz na firmy ktore nie udziela odpowiedzi na jego pismo w ciagu 14 dni kalendarzowych, ja wlasnie trzymam kciuki bo jeszcze tylko 2 dni i w koncu sie im do skory dobiore. Grzywna moze byc nakladana parokrotnie az do skutku, takze ludzie apeluje zglaszjcie sie do rzecznikow konsumenta!!! W razie pytan czekam na maile: kamyk8450@wp.pl
kamyk kamyk
cytuj link zgłoś

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
↑ ↓
(5 - 8)
38%
[15.01.09, 15:41]
Zamiast się pienić trzeba było składać reklamacje dotyczące nienależytego wykonania umowy (brak sygnału) i żądać obniżenia opłaty abonamentowej. Jeśli jesteś TERAZ pewna swoich racji, to możesz pozwać Cyfrowy Polsat SA o ustalenie, że nie przysługuje mu roszczenie o zapłatę.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(7 - 9)
44%
[20.03.09, 12:16]
Mam podobny problem Polsat pomylił blankiety i wysłałem opłatę na inne konto bujam sie z nimi już 9 miesięcy tak się zakręcili w papierach że nie potrafili pod właściwy adres wysłać korespondencji.Czekam aż spełnią obietnicę i skierują sprawe do sądu.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(9 - 5)
64%
[07.04.09, 01:30]
witam, nie bede sie dlugo rozpisywal na temat moich przejsc z polsatem, napisze tylko ze od 4 miesiecy nie moge korzystac z telewizji poniewaz nie potrafia przyslac mi nowego dekodera (stary sie zepsul wiec zaproponowano mi nowy za 169zl - oplata uiszczona zaraz po telefonie na podane konto), ale do sedna, oto moj apel do was: - zglaszajcie takie sprawy do Rzecznika Praw Konsumentów (kazde wieksze miasto takowego posiada), ja sprawe zglosilem i Rzecznik zajal sie ta sprawa wysylajac do polsatu stosowne pismo, ale teraz najwazniejsze - Rzecznik Konsumenta ma moc prawna nakladania kary grzywny w wys od 2000zl w wzyz na firmy ktore nie udziela odpowiedzi na jego pismo w ciagu 14 dni kalendarzowych, ja wlasnie trzymam kciuki bo jeszcze tylko 2 dni i w koncu sie im do skory dobiore. Grzywna moze byc nakladana parokrotnie az do skutku, takze ludzie apeluje zglaszjcie sie do rzecznikow konsumenta!!! W razie pytan czekam na maile: kamyk8450@wp.pl
kamyk kamyk
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 7)
53%
[11.05.09, 11:57]
Hej,ja równiez małam podobny problem.9lutego zepsuł nam się dekoder a abonament mialam zapłacony do końca miesiąca,więc10lutego wysłałam do polsatu cyf.pismo ,że popsuł nam się dekoder i nie da się go już naprawić iże z tego powodu między innymi chcę zrezygnować z ich usług.po 10ciu dniach czekania zadzwoniłam do nich z zapytaniem jak się sprawa ma,bo nie wiem czy mam płacić dalej za abonament ,poniważ słyszałam ,że są trzy miesiące wypowiedzenia a ja polsatu nie oglądam ponieważ mam zepsuty dekoder.Pani z polsatu poradziła mi ,żebym wysłała pismo z prośbą o skrócenie okresu wypowiedzenia,więc 20 lutego tak zrobiłam wysłałam pismo listem poleconym.Czekałam na opowiedz cały marzec w końcu zadzwoniłam a tam nie jest łatwo się dodzwonić,pwiedziano mi,że dostali moje pisma w lutym ale na opowiedż muszę jeszcze czekać no iczekałam cały kwiecień w końcu około 5tego maja przyszło mi wezwanie do zapłaty,że mam zapłacić 175,60 zł tj.abonament za marzec,kiecień iże sprawa skierowana jest do działu windykacji i jeszcze muszę zapłacić abonament za maj 87zł.chociaż nie oglądamy polsatu od 9 lutego.Przysłali mi wezwanie bez żadnej odpowiedzi i bez żadnego zawiadomienia.Dzwoniąc do polsatu powiedziałam ,że nie życze sobie ,zeby straszyli mnie jakimiś działami windykacji poniewaz od 2007r. płaciłam abonament co miesiąc bez zadnych opóżnien a teraz poprostu czekałam na odpowiedz z ich strony od lutego mając nadzieje ,że skrócą mi ten okres wypowiedzenia.Pan z polsatu powiedział ,że okresu wypowiedzenia nie skracają kto mi takie rzeczy powiedział i że jeśli zapłace abonament za marzec,kwiecień imaj to umowa będzie rozwiązana 03.06.i sprawa nigdzie dalej nie pójdzie.Bez sensu jest to dla mnie ,gdybym wiedziała ,ze posuje nam się dekoder w lutym to bym wypowiedzenie wsłała już w listopodzie no ale wróżką nie jestem ,jest maj nie oglądamy programów od trzech i pół miesiąca a zapłacić muszę. ja na pewno z polsatem cyfrowym nie podpisze już żadnej umowy.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(15 - 6)
71%
[22.06.09, 20:28]
Polsat to złodzieje i cwaniaki zerwałem umowę 15 miesięcy temu ,a oni przysłali mi teraz rachunek na 500zł ,wmawiają mi ze żadnego listu o zerwanie umowy nie dostali.Normalne po 15 miesiącach ciężko cokolwiek im udowodnić ,trzeba płacić i tyle tak się zarabia teraz w Polsce.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 3)
73%
[05.07.09, 00:13]
Cyfrowy Polsat łamie prawa konsumenta! Nie poinformowali o niedopłacie, wyłączyli usługę ale abonament każą płacić. Za co płacić? Za usługę której nie dostarczają? A na infolinie szkoda czasu i pieniędzy, na rozmowę z konsultantem czekaliśmy 15 minut i okazało się że konsultantka to kompletna niemyśląca kretynka, gadająca jak automat, nie znająca polskiego prawa. Rozmowa z przygłupią konsultantką kosztowała ponad 10 zł, a niedopłata za którą wyłączyli usługę wynosiła 2 zł.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 0)
100%
[26.11.09, 09:58]
a ja mam z nimi problem od 3 mies ciągle mi dlokują dekoder a jak dzwonie do DOK to tylko spisują zgloszenie i na tym się kończy bo dekoder wciąż zablokowany już mam ich dość
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(7 - 0)
100%
[27.11.09, 11:21]
To jest śmiech na sali co Polsat robi z klientami , ja również nie polecam to co oferują inne platformy w porównaniu z Polsatem to jest niebo a ziemia . Jeszcze raz PRZESTRZEGAM i NIE POLECAM !!!
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 0)
100%
[07.12.09, 13:32]
poszukuje nr do windykacji polsatu,mieszkam za granica i podane numery sa niedostepne,operator polsatu nie wiedzial jaki jest nr kierunkowy,sygnalu nie odbieram od lutego a musze zaplacic za 7 miesiecy nieuzytkowania,jezeli ktos zna pelny nr z kierunkowym to prosze o podanie dzieki,aaaaaaaaa rowniez nie polecam Cyfrowego Polsatu.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(16 - 3)
84%
[11.01.10, 17:48]
Solożówka to wielkie GÓWNO.Kto za
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 1)
89%
[14.01.10, 18:11]
0048 22 21 27 222
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 0)
100%
[24.01.10, 12:01]
złodzieje!!!!
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(8 - 0)
100%
[04.02.10, 11:16]
196zl do zaplaty(firma windykacjna)rownierz nie dzialajacy dekoder i 3 miesiace bez tv bo tak sie z nimi zrywa umowe,.nigdy wiecej cp.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(7 - 1)
88%
[09.02.10, 14:09]
My również mamy problemy!!! Dlatego zwracam sie z pytaniem ile ma abonent na zerwanie umowy z tymi pajacami?
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 0)
100%
[17.03.10, 11:10]
Ludzie macie rację polsat to CHOŁOta ale kto was wysłucha jak w polsce panuje zbujnickie prawo mam ten sam problem jak wy , jeddynie co można zrobić to bojkotować tą bande
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[18.03.10, 21:44]
Witam ja tez mam problemy z cyfrowym polsatem. Wziolem go jakos w styczniu i mialo byc ze pol roku ogladam wszystko i nic nie place...i tak bylo tyle ze tylko pare dni. Bo pozniej zakodowali mi piec programow i od tego czasu mam problemy z odbiorem bo jest brak sygnalu albo wszystkie kanaly sie koduja. Doradzicie mi co mam zrobic? Albo czy moge jakos zrezygnowac? z gory dziekuje i pozdrawiam Dominik z Krakowa
Dominik Dominik
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[23.03.10, 19:02]
Mimo ze mam zapłacony abonament do połowy kwietnia, pojawia mi się co parę minut komunikat o konieczności płacenia,blokując obraz na minutę co uniemożliwia oglądanie programów.KOnsultant na mój telefon powiedział"widocznie tak musi być" , no po prostu miał szczęscie ze był poza zasięgię rąk. Inna sprawa że albo zatrudniaja deb... albo muszą grać taką rolę.
żegnam polsat żegnam polsat
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 0)
100%
[26.05.10, 15:01]
NIE POLECAM CYFROWEGO POLSATU!!!Wybrałe sobie pakiet Mini Max .Ale najpierw trzeba podpisac umowę na pakiet familijny bo od razu na Mini Maxa sie nie da..ii w określonym terminie trzeba do nich zadzwonic aby zamówic wybrany pakiet, tak też zrobiłem.Po jakims czasie odłączyli mi sygnał i powiedziano mi że nic takiego nie zgłaszałem...dzwoniłem do wiele razy totalna zlewka...w koncu wypowiedział im umowe w trybie natychmiastowym.To za dwa dni juz mialem sygnał i telefon od nic z propozycjami.....All teraz mam ich w dupie z oszustami nie chce miec nic wspólnego.Teściowa i znajomi mieli podobnie więc CP ma taki system poprostu...Więc przestrzegam przed tą "firmą"
Krystian Krystian
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 1)
0%
[12.06.10, 18:07]
no tak ,ja narazie niemiałem z nimi problemów ale po tym co przeczytałem widzę ze będzie jazda bez trzymanki........)
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[12.06.10, 22:20]
POLSAT to zlodzieje
gość gość
cytuj link zgłoś
Dodaj odpowiedź
 > Zaloguj się
Dodaj słowa kluczowe i zdjęcia
Odpowiedzi udzielają internauci, nie są one wypowiedziami ekspertów serwisu PrawoSOS.pl.