Prawo, podatki i urzędy.

Krew, pot i słone łzy.

Liczba pytań: 46533

Liczba odpowiedzi: 236608

(15 odpowiedzi)
marek99 Pytanie zadaje: marek99 [07.02.09, 20:07]
Tagi: usługi

Rezygnacja z usług Polsatu Cyfrowego

Byłem od 4 lat abonentem platformy tv sat Cyfrowy Polsat. Regularnie opłacałem abonament.
W październiku 2008 roku w zamian za wymianę dekodera podpisałem dwuletnią umowę kontynuacji usługi.
W okresie do połowy grudnia 2008r dwukrotnie miałem przerwy w odbiorze pakietu podstawowego usług oferowanych przez wymienioną firmę. Zamiast programu na ekranie tv widniał napis tego programu nie ma w twoim abonamencie.
Za pierwszym razem ok. 13 listopada po dwóch dniach na moją telefoniczną interwencję Polsat przywrócił możliwość oglądania programów.
Kolejny raz ok. 13 grudnia 2008 przez trzy dni nie miałem możliwości korzystania z usług platformy z tego samego powodu. Pomimo moich dwukrotnych rozmów telefonicznych z tel. komórkowego (ok 40 min) nie przywrócono możliwości korzystania z usług do których w umowie zobowiązał się Polsat.
Drogą elektroniczną i pocztową przesłałem w grudniu pismo wymienionej firmie, iż w tym przypadku rezygnuję z ich usług.
Tylko w formie elektronicznej otrzymałem lakoniczną odpowiedź, iż Polsat nadaje dla mnie program nie odniesiono się do problemów wskazanych w rozmowie telefonicznej i piśmie, poinformowano mnie ponadto iż uważają naszą umowę za nadal obowiązującą (pomimo zgłaszanego przeze mnie braku możliwości odbioru programów-do tej kwestii nie odniesiono się).
Po trzech dniach odesłałem dekoder będący podstawą zawarcia nowej umowy (polsat w regulaminie usług zobowiązuję się do usunięcia problemów technicznych w ciągu 24 godzin).
Zgodnie ze starą umową miałem miesięczny termin wypowiedzenia w nowej nie był on określony.
Jestem nękany obecnie sms przez polsat w sprawie braku wpłat na abonament za styczeń/luty. Firma nie była łaskawa odpowiedzieć na moje pismo.
Z for internetowych zorientowałem się że to jest stała praktyka tej firmy, która w przypadku nagromadzenia się zaległości płatniczych przysyła pisma z groźbami oddania długu firmom windykacyjnym.
W załączeniu przesyłam zdjęcie dokumentujące brak możliwości odbioru programów w zawartych w pakiecie podstawowym Polsatu Cyfrowego.W mailu do Polsatu zażądałem skreślenia moich danych osobowych.
Czy moja rezygnacja ma skutki prawne, uważam,że zerwanie umowy nastąpiło z winy dostawcy usługi.
Czy z moim problemem zwrócić się do UOKiK.
Marek

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(5 - 0)
100%
[07.02.09, 21:06]
Witam, Miałem trochę podobny problem Cyfrą. Ja pisałem listy, dzwoniłem, wyjaśniałem, oni straszyli egzekucją komorniczą - generalnie był u nich totalny bajzel informacyjny. Pomogło zebranie dokumentów, opisanie sytuacji i zgłoszenie się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. Po kilku tygodniach nawet kasę zwrócili za czas w którym programy nie były dostępne. Pozdrawiam T.
Tallant   Tallant
cytuj link zgłoś

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
↑ ↓
(5 - 0)
100%
[07.02.09, 21:06]
Witam, Miałem trochę podobny problem Cyfrą. Ja pisałem listy, dzwoniłem, wyjaśniałem, oni straszyli egzekucją komorniczą - generalnie był u nich totalny bajzel informacyjny. Pomogło zebranie dokumentów, opisanie sytuacji i zgłoszenie się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. Po kilku tygodniach nawet kasę zwrócili za czas w którym programy nie były dostępne. Pozdrawiam T.
Tallant   Tallant
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[04.05.09, 14:49]
Ja natomiast nie zgadzam się z zapisem umowy, który traktuje o konieczności trzymiesięcznego wypowiedzenia tejże, przed upływem okresu podstawowego. Uważam, iż ten zapis nie jest zgodny z prawem konsumenta i prowadzę z CP spór w tej kwestii. Nie zamierzam zapłacić ani złotówki za okres, w którym sygnał był dla mnie wyłączony i będę walczył o swoje prawa.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[07.05.09, 14:55]
Dziękuję "Tallant". Dzięki przedstawieniu zgromadzonej dokumentacji PRPK po 2 miesiącach z radością rozstałem się z cyfrowym polsatem. Zgadzam się z gościem, że 3 m-ce wypowiedzenia, gdy nie obowiązuje już umowa to nadużycie ze strony cp
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(3 - 1)
75%
[28.05.09, 00:07]
Zapis w części umowy - w brzmieniu "Klient jest ponadto uprawniony do złożenia przed upływem 14 miesiąca rozliczeniowego oświadczenia że nie zamierza kontynuować umowy......." powoduje ze Polsat łapie na to wiele osób i wymusza zapłatę za dodatkowe miesiące. Ten zapis jest tak zrobiony, że nie ma konfliktu z K.C. gdyż daje możliwość wyboru, lecz tworzy złudzenie że klient musi - poparty groźbami i żądaniami naliczenia wielokrotnie większych kwot. Klienci płacą - w ten sposób uznają bezzasadne roszczenie.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 0)
100%
[09.03.10, 23:45]
WITAM, ja również mam problem z CP, platforma wgl. nie poinformowała mnie że wymiana dekodera SD na HD jest podstawą do zawarcia umowy na kolejne 2 lata zobowiązujących, co jest dla mnie irytujące. Natomiast abonentem cyfry plus jestem ok. 2 lat. I ta platforma sat, potrafi zadbać i klienta ( cyfre kupiłem mysląc że umowa z cyfrowym polsatem konczy sie tego samego dnia, bo dekoder kupiłem za 225 zł. Od cyfrowego polsat'u a nie w cenie promocyjnej za 99 zł w jakiej on tez był w tym czasie.) z Cyfrą plus podpisałem już 2 umowę a na jej podstawie 30% zniżki abonamentu, od cyfrowego polsat dostałem tylko propozycje zmienijszenia na pakiet mini, co pokazuje jak im zależy na kliencie, a obsługa w punkcie telefonicznym beznadzienjna. Kompletni kretyni, wiedziałem lepiej co zrobić z dekoderem niż osoba z którą rozmawiałem, czy to normalne aby ta osoba pomagała ludziom w takich sprawach ? nie sądzę, ale czasy się zmieniają, pokolenie niewyedukowanych polaków jest coraz szersze co pokazuje obsługa CP. Pozdrawiam i życzę wyjaśnienia sprawy
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[10.03.10, 22:15]
Dziękuję wszystkim za wpisy. Od pond roku jestem szczęśliwy, że nie jestem abonamentem CP, przeszedłem do innej platformy (mnóstwo programów HD), polsat oddał kasę, tylko wcześniej napsuł mnóstwo nerwów. Przekonałem się, że instytucja RPK jest jedną z nielicznych instytucji państwa mających wpływ na takich naciągaczy jak opisywana firma. Rada dl Ciebie - jeżeli faktycznie zapłaciłeś za dekoder cenę nie związaną z promocją wymiany dekoderów, to znaczy, że ignoranci (miałem użyć słowa dyletanci) z biura obsługi klientów zaliczyli Twoją osobę do puli promocyjnej i Twoje stanowisko reklamacyjne jest z góry wygrane. Nie przejmuj się sms i zgłoś sprawę do RPK. Polsat C? już zapłacił kilka ładnych złotych za nabieranie klientów, które zostało dzięki takim zgłoszeniom udowodnione przez RPK. Pozdrawiam Szczęśliwy posiadacz "N" Marek - logo dotychczasowe Gość.
Marek, Gość Marek, Gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 1)
0%
[16.03.10, 15:31]
Czy mogę odstąpić od umowy z CP,jeśli podpisałam (a właściwie niczego nie podpisałam,bo zgodziłam się przez telefon,oni przysłali umowę ,ale ja nie odesłałam) drugą już umowę na czas 24 miesięcy? Płaciłam abonament przez 7 miesięcy.
fiolka fiolka
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 1)
50%
[27.03.10, 22:11]
witam wszystkich. a ja myślałam ,że tylko ja mam z nimi problem.... :) od 4lat jestem abonentem CP, po jakimś czasie podpisałam aneks przedłużający umowę,w grudniu 2009 skończyła się umowa przedłużona aneksem. polsat pofatygował się i przesłał kolejny formularz aneksu do podpisania,,,i tu się zaczęło- mam trzy możliwości: albo podpisuję aneks na 2 lata i odsyłam do 01.01.2010 ( pakiet familijny), albo nie odpisując umowa zostaje automatycznie przedłużona na czas nieokreslony (na gorszych warunkach), albo do 30.12.2009 wysyłam pisemną rezygnację, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. wybrałam trzecia możliwość, list polecony, itd.....wysłałam w terminie opłaciłam abonament za styczeń (skoro miesięczny okres wypowiedzenia) i co? okazało sie, że polsat nadal żąda wpłaty za abonament,o czym informują smsem. pofatygowałam się po około 3tyg i zadzwoniłam, aby ich "doinformowac" ze zrezygnowałam z ich usług,ale konsultant powiedział mi, że nie mają żadnego pisma z mojej strony. złożyłam reklamację na poczcie, gdzie dowiedziałam sie ,że pismo przeze mnie wysłane zostało odebrane na drugi dzień przez osobę upoważnioną przez CP!!!!!!więc dotarło!!!! ale nadal otrzymywałam i otrzymuję smsy, aby uregulować opłaty.znów dzwoniłam po 2 tyg, i już o dziwo!!! moja rezygnacja była, ale pani w dziale obsługi klienta nie wiedziała za bardzo dlaczego wciąż żądają ode mnie opłat,,, :))zostawiając mnie przy telef 15 minut, poszła zasięgnąć informacji...teraz po wnikliwym przeanalizowaniu, CP doszedł do wniosku, że nie podałam powodu rezygnacji z umowy, więc muszę zapłacić :)) pytam- po co mam podawać powód skoro wysyłają mi formularz, a tam czarno na białym jest napisane co mogę z nim zrobić??!!! teraz dzwonią ONI strasząc egzekucją długu. zastanawiam się tylko jak to jest?mam płacić za nieprzedłużoną z nimi umowę???bo na logikę każą mi płacić za coś, czego nie chcę od nich. zresztą, dekoder był moją własnością,a nie odbieram na nim sygnału od końca grudnia.czy mają prawo ode mnie żądać zapłaty? na razie się nie poddaję :) pozdrawiam wytrwałych na polu walki
słońce słońce
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(1 - 0)
100%
[28.05.10, 11:39]
Ja mam problem z cp od trzech miesiecy, dzwonie do nich kilka razy w tygodniu i prosze zeby zaproponowali mi drugi dekoder poniewaz poprzedni zostal mi skradziony w trakcie pprzeprowadzki. Za kazdym razem slysze ze ktos sie ze mna skontaktuje telefonicznie i jak do tej pory cisza. Ja mieszkam w Niemczech i kazdy kontakt telefoniczny mnie kosztuje kase ale im to nie interesuje, maja straszny burdel w dokumentach, okropny. Potrafia tylko pisac smsy o zaplate, nic innego. Bardzo sie zawiodlam na cp, bardzo. Czekam jeszcze tydzien i pisze rezygnacje pomino ze umowa jeszcze obowiazuje do lipca nastepnego roku, mam ich w ...nosie.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[08.11.10, 21:15]
Ech ale pamiętajcie iż wszystkie umowy zawierane przez telefon są ważne! Ciekawostką jest to że tak samo jak z umowami zawieranymi przez przedstawicieli (akwizytorów) można od nich odstąpić w ciągu 10 dni... Jeżeli chodzi o umowy tel. zawsze (!!!!!!!) można rządać udostępnienia nagrania rozmowy... Taka rozmowa jest defacto umową!
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 1)
0%
[31.01.11, 17:48]
przeciez to katolocy powinni nie nakac ludzi
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(2 - 0)
100%
[23.03.11, 10:31]
Bardzo Wam dziekuje,właśnie miałem podpisywać umowe z P C na cały hotel ,ale po tym co tu przeczytałem uznałem że z panem Solorzem nie chce mieć nic wspólnego (brzydze się naciągaczami) Marek
marek marek
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[11.01.12, 22:08]
Z Panem Solorzem?
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[24.01.13, 14:04]
Mnie podczas przeprowadzki zginęły dwa dekodery po licznych próbach rozmów z CP nie dostałem konkretnej odpowiedzi co z dekoderami czy dostane nowe i co mam zrobić będę czekał jeszcze jakiś czas i pewnie zerwę umowę może wy powiecie czy mi przysługują nowe dekodery?
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[05.06.13, 08:43]
Ja mam pytanie dotyczącej sie skończenie sie umowy z CP. Zregóły powinni przysłoać list informujący o kończące sie umowie,Czy możliwe jest ze samoistnie przedłuzyli sobie umowe nie informują o ty? Jeśli tak to na jak długo, bo tez bym chciała zrezygniowac ale nie wiem od czego sie zabrać:/
gość gość
cytuj link zgłoś
Dodaj odpowiedź
 > Zaloguj się
Dodaj słowa kluczowe i zdjęcia
Odpowiedzi udzielają internauci, nie są one wypowiedziami ekspertów serwisu PrawoSOS.pl.