Prawo, podatki i urzędy.

Krew, pot i słone łzy.

Liczba pytań: 53189

Liczba odpowiedzi: 276984

(7 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość [26.11.17, 00:27]

Electro|______'|-lux`to`szrot.X-Box`z`RTVEuroAGD to`shit`|__T___,|Hapipożyczki`to`nr1`w`sposorowanym` rankin-|______,|gu.Enbutique.com,BonPrix&Domodi 'podró-|______,|by opylają w cenie oryginałów

to uczucie gdy niedawno poznałem loche 7/10 na gg, wannabe instagramowiczkę co ma z 300-400 obserwujących, pierwsze dwa dni ją pobajerowałem i wciskałem kit ze z nikim mi sie tak fajnie nie pisało oraz ze wydaje sie byc fajną dziewczyną (bez przesadnego słodzenia), pozniej potężne sage w κυrωe, i teraz jak np. dzis rano napisałem ze ide zw grac w gierki to po około 40 min ւօszκα dobijała sie na gg, kiedy wrócę bo tęskni, polecam taki styl postępowania z kobietami z ang. ΚՍRWΟΜ, prawdpodobnie rυcհαոιε bedzie dane dla mnie niedługo ale pewnosci nie mam xD zobaczymy


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 00:39]
gość
k***a wlasnie zalozylem temat na /sex/ o gg i coraz wiecej anonow pisze ze tam mozna zasrac

jak wy to robicie k****, ja mam ustawione swoje zdjecia, napisalem do kilkunastu loch chyba i zadna nie odpisala

na tinderze/badoo zdadrzalo mi sie srac lochy, mam troche par, nie alpha here ale lochy czasem nawet same pisza, tak jak pisalem sranie bez zobowiazan bylo mi dane

robie tak jak każecie, wyszukuje sobie sooki po lokalizacji i pisze do tych co sa dostepne

HOW INTO GG

Op here, na gg siedzą w wiekszosci młode suki niemające 18 lvla, inna mentalnosc, inne podejscie, niekoniecznie musisz ustawiac swoj ryj na avka, moze byc jakis art albo inny rysunek, obojętnie byleby to nie był jakiś papież czy inna żabka pepe, bycie tajemniczym jest cool o ile pozniej nie pokazesz loszce jakiego blazmena z zakolem i 170cm bo ucieknie, jak jestes w miare atrakcyjny to wystarczy byc pewnym siebie podczas pisania, pozniej pokazujesz fotkę i z górki.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 00:41]
@ post wyżej
k***a ale co mam zrobic jak one mi nie odpisuja? wychodze z zalozenia ze jesli mam jakies branie na tinderze gdzie wymagania sa max to i na gg powinienem miec przynajmniej takie samo

problem moze byc taki ze staro wygladam, wiekszosc daje mi 26-27 i mloda sooka moze pomyslec ze dziadkuje z wiekiem

no ale ja p*****le… chce SOOKE W RAJSTOPKACH CZARNYCH CHCE JE LIZAC
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 00:43]
@ post wyżej
mam 22 lvl tak na marginesie
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 17:21]
@ wpis 2 posty wyżej
GG to czατ a nie ροrταւ rαոժκοωγ, tam nie piszesz ւօszcε poematu tylko prostą wiadomość na wstępie, also takich typów ze zdjęciem czyt. Spermiarzy to się dobija do ւօszεk stado każdego dnia, dlatego lepiej ustawic sobie jakiś ριεrdօւօոy rysunek bo ւօszκα wtedy nie bierze cie za spermiarza tylko jakiegos normalnego typa co ma zainteresowania i mysli głową a nie cհսյεო, bo spermiarz szukający յεჩαոια nie ustawiałby sobie ριεrdօւօոεցօ artu na awatar, logiczne, pozniej dobra bajera, SAGE W ΚՍRWΕ! i po tygodniu masz sranie, ւօszκα sama bedzie nalegac na sροτκαոιε.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 17:35]
@ post wyżej
to. ja jak zrobiłem sobie konto ւօszκi 9/10 na gg, to w jedną noc dostałem 204 wiadomości od spermiarzy, z czego 95% to było hej xD
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 17:50]
@ post wyżej
dlatego nie piszesz do ւօszκι hej tylko np. ze przybywasz uratować ją z objęć plugawej bestii bo słyszałeś wieści w karczmie albo ze twój kot właśnie się upił i zaczął gadać sam do siebie i nie wiesz co robic.

inb4 żenada, jak zenada to nie piszcie i ****ajcie sobie samotne matki z badoo po 50 brudnych k****ach, ւօszκι z gg w wiekszosci przypadków są młode wiec graja w gierki, interesują się klimatem fantasy forsowanym w połowie produkcji obecnego rynku, duzo loch chociaz raz grało w ten słynny wiedzmin 3 bo gra jest wyhajpowana jako POLANT STRONK, duzo loch ogląda zj****a gre o tron i inne serialiki ze swiata miecza i magii.
gość gość
cytuj link zgłoś
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[26.11.17, 17:53]
@ post wyżej
W dodtku ich matki k***y mentalnoscia i slosobem zachowania wpoily im ze k***s to cos wspanialego wiec spotkanie rowna sie sranie
gość gość
cytuj link zgłoś
Dodaj odpowiedź
 > Zaloguj się
Dodaj słowa kluczowe i zdjęcia
Odpowiedzi udzielają internauci, nie są one wypowiedziami ekspertów serwisu PrawoSOS.pl.